img

Rola gadżetów w firmie - dlaczego oprócz zamawiania wizytówek i folderów warto zainwestować w gadżety

Przedsiębiorstwa coraz więcej wydają na upominki i materiały promocyjnych. Rośnie również rynek producentów gadżetów reklamowych oraz usług związanych z nadrukami i oznakowaniami. Dlaczego firmy coraz chętniej decydują się na ich zakup?  - odpowiadamy w artykule.


 


Gadżety reklamowe, to nie wydatek, a inwestycja i tak powinniśmy o niej myśleć. Dzięki nim firma może realizować wiele celów, i to zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Szczególnie, że obecnie wybór upominków i materiałów, jest prawie nieograniczony, a zaawansowane metody znakowania pozwalają na dopasowanie i dostosowanie ich do gustu dowolnego klienta. Przyjrzymy się zatem jaką rolę mogą pełnić gadżety firmowe, zarówno w małej firmie, jak i dużej korporacji. 


 


Motywacja, identyfikacja i gratyfikacja - czyli gadżet jako czynnik pozapłacowy w utrzymaniu pracownika


 


Polskim firmom brakuje rąk do pracy. Nic więc dziwnego, że poza konkurencją na rynku pracy i próbami pozyskiwania najlepszych absolwentów, pracodawcy cały czas walczą o zatrzymanie u siebie doświadczonych pracowników. Jednym z elementów tej walki, jest zarówno zwiększenie motywacji do pracy w danej firmie, jak i pozapłacowe bonusy dla pracowników. W obu przypadkach gadżety sprawdzają się doskonale. Elegancki zestaw do wina dla najlepszego pracownika miesiąca, upominki świąteczne z okazji Bożego Narodzenia, Wielkanocy, albo Dnia Kobiet, a może gadżety z firmowej kolacji, lub wycieczki?


Nie ma złej okazji, aby podziękować pracownikom, wynagrodzić najlepszych, lub zmotywować ich do pracy za pomocą prezentu. Gadżety pełnią również w firmach funkcję identyfikacyjną. Koszulki lub bluzy z logiem dla całego zespołu, czapeczki na firmowy wyjazd integracyjny, lub takie same kubki, pozwalają lepiej utożsamić się z pracodawcą i budują wewnętrzną lojalność. Dlatego budżet na gadżety dla pracowników powinien obecnie obowiązkowo znaleźć się w każdym dziale HR.


 


Oryginalnie i funkcjonalnie - czyli gadżet na targach i imprezach branżowych


 


Co zostaje nam po konferencji branżowej i targów, poza wiedzą, nowymi kontaktami i czasami bólu głowy po wieczornej integracji? Najczęściej jest to torba z zebranym przez nas gadżetami od wystawców i organizatorów. Dlatego wybierając się na eventy firmowe należy zwrócić uwagę na ich użyteczność. Wspomniana wcześniej, zwykła bawełniana torba, z nadrukiem, może służyć jeszcze długo po targach, tylko zamiast ulotek i folderów będziemy nosić w niej zakupy z pobliskiego sklepu, co wpisuje się w modę na ekologię i rezygnację z foliówek.


Podobnie powerbank, czy plastikowe zabezpieczenie na karty kredytowe, będą nam służyć do następnej edycji imprezy, albo i dłużej. Dlatego wybierając gadżet na branżowe eventy pamiętajmy o jednym: liczy się funkcjonalność. Im większa, tym dłużej używany będzie prezent, a klient będzie miał więcej czasu na przyzwyczajenie się i poznanie naszej firmy. Szczególnie jeśli ozdobimy upominek ciekawą grafiką, hasłem, lub spersonalizowanym nadrukiem.


 


Data publikacji: 29.05.2019

Nasi partnerzy