img

Zorganizuj jesienną konferencję w Hotelu Boss***

Hotel Boss jest obiektem wyjątkowym. Znajduje się w pobliżu Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Do centrum Warszawy można dojechać w ok. 20 min.


Zachęcamy Państwa do organizacji konferencji, imprez firmowych, pikników i uroczystości rodzinnych. W Hotelu Boss znajduje się 136 pokoi urządzonych komfortowo i nowocześnie.
Centrum Konferencyjne składa się z 16 klimatyzowanych sal konferencyjnych, które pomieszczą od 16 do nawet 550 osób. Rozległy teren wokół hotelu umożliwia organizację pikników (nawet na 1500 osób) lub spotkań integracyjnych.

Atutem obiektu jest wspaniała kuchnia. Oprócz znakomitej restauracji warto odwiedzić Klub Retro. To doskonałe miejsca na zabawę. Można tu zorganizować imprezę taneczną albo pograć w kręgle. Na Gości czeka też wyjątkowa Karczma Góralska i restauracja Stary Młyn. Każdy z Gości ma też zapewnione miejsce na bezpłatnym, dozorowanym parkingu tuż obok obiektu. Firmy, które poszukują odpowiedniego miejsca na zorganizowanie konferencji, mają do dyspozycji ciekawą ofertę z Hotelu Boss.

Hotel zapewnia bardzo dogodne warunki do zorganizowania spotkania biznesowego oraz integracji między pracownikami. Firmy korzystające z oferty hotelu będą miały zapewnione przerwy na kawę, podczas których podawane będzie pyszne ciasto, a także kolacja w formie bufetu.

Po przeprowadzonym spotkaniu nasi Goście będą mogli skorzystać z wielu atrakcji w hotelu, m.in. strefy grillowej.

W skład jesiennej oferty specjalnej dla firm wchodzą m.in.:

  • zniżki na noclegi,
  • kręgle dla pracowników,
  • zajęcia integracyjne,
  • teren przeznaczony do organizacji zabaw teambuildingowych,
  • bezpłatny parking,
  • wieczór w stylu retro.

  • Oferta dostępna jest w terminie od 26.08. do 29.11.2019 roku.

    Więcej informacji o ofercie: Jesienna oferta specjalna
    Data publikacji: 26.07.2019

    Nasi partnerzy