img

Hotel Safir, Państwa miejsce na konferencje w Poznaniu!

Bez względu na to, czy poszukują Państwo, komfortowego miejsca do odpoczynku w trakcie podróży służbowej, czy też miejsca na bankiet firmowy, oferta poznańskiego Hotelu Safir sprosta wszystkim oczekiwaniom.

Na popularność tego trzygwiazdkowego hotelu wpływa doskonała lokalizacja, w pobliżu węzłów autostrady A2 i drogi ekspresowej S5, lotniska Poznań – Ławica, Międzynarodowych Targów Poznańskich, czy też stadionu Lecha Poznań. Bliska odległość od Centrum (zaledwie 5 km) pozwala na komfortową podróż nie tylko samochodem, ale przede wszystkim transportem publicznym, również tramwajem.

O największe atuty obiektu zapytaliśmy samego dyrektora obiektu, pana Przemysława Biechowiaka.

- W Hotelu Safir stawiamy na kompleksową ofertę dedykowaną biznesowi. Nasza powierzchnia konferencyjna to ponad 600 mkw. Zapewniamy doskonałe warunki do organizacji konferencji, szkoleń czy eventów firmowych. Stałe łącze internetowe o przepustowości do 30 Mb/s zapewnia możliwość przeprowadzenia wideokonferencji bez zakłóceń. Restauracja Safir przygotuje dla uczestników wyśmienite dania kuchni polskiej. Tradycja jest dla nas ważna, dlatego też nasi goście zasmakują w klasykach rodzimej kuchni.


sala reprezentacyjna


Przestrzeń szkoleniowo-konferencyjna w Hotelu Safir

W hotelu znajduje się 9 sal konferencyjnych, których powierzchnie są zróżnicowane, dzięki czemu będą odpowiednie na różnego rodzaju wydarzenia.

- Uniwersalność, to cecha, która przyświecała nam podczas projektowania centrum biznesowego. Chcieliśmy, aby nasze przestrzenie odpowiadały zarówno klientom organizującym spotkania zarządu, jak i konferencje na ponad 100 osób. – kontynuuje dyrektor hotelu.

Wszystkie oferowane sale, rozmieszczone na trzech piętrach, zapewniają komfort, nawet w upalne dni, dzięki zamontowanej klimatyzacji. Największa, reprezentacyjna sala o powierzchni 212 mkw., pomieści do 160 uczestników w ustawieniu teatralnym. Wyposażona została wyposażona w sprzęt audio- wizualny niezbędny do przeprowadzenia wydarzenia oraz nagłośnienie.

- Przy pomocy projektorów multimedialnych, rzutników slajdów czy ekranów zaprezentują Państwo każdy przygotowany materiał wizualny. – mówi pan Biechowiak.

Mniejsze sale, idealne na narady, czy rekrutacje, nie ustępują wyposażeniem tym przeznaczonym na eventy. Na potrzeby konferencji, aranżowane są również pomieszczenia dla serwisu gastronomicznego.

- W foyer, znajdującym się na 2 piętrze przed salami, w trakcie trwania wydarzenia można zorganizować recepcję, bądź przestrzeń z przekąskami lub napojami. Nasz hotel stawia sobie za cel zapewnienie komfortowych warunków do pracy i odpoczynku!- podsumowuje dyrektor Hotelu Safir.


sala


Przez żołądek do serca, czyli o restauracjach słów kilka

Przemysław Biechowiak, jako dyrektor hotelu najlepiej orientuje się potrzebach klientów.

- Aby zadowolić organizatorów oraz uczestników eventu, szef kuchni nie musi serwować egzotycznych dań. Nasi kucharze wkładają w przygotowywane potrawy tyle pasji, że nawet pozornie „opatrzona” klasyka smakuje jak nieodkryty jeszcze rarytas. Wszystko to dzięki odpowiedniemu połączeniu składników oraz użyciu sezonowych produktów.

Nie tylko samą konferencją człowiek żyje – odpoczynek w komfortowych warunkach

Hotel Safir to odpowiednie miejsce na organizację przyjęć, bankietów czy wigilii firmowych. Zaplecze gastronomiczne to 2 sale restauracyjne, które można wynająć na wyłączność i zorganizować bankiet na 190 gości. W sezonie letnim działa ogródek, w którym można delektować się przygotowanymi kulinarnymi dziełami sztuki. Podczas firmowych imprez okolicznościowych możliwa jest organizacja warsztatów kulinarnych.

Na gości oraz organizatorów czeka 60 miejsc noclegowych w pokojach 1-,2- i 3- osobowych. Wnętrza cieszą oko słonecznymi barwami korzystnie wpływającymi na samopoczucie. Urządzono je w klasycznym stylu tak, aby każdemu przypadły do gustu. Wygodne łóżka, ergonomiczne meble, tv lcd zapewnią wypoczynek oraz komfort pracy. Po trudach konferencji goście mogą odpocząć podczas sesji w saunie fińskiej lub wybrać się na spacer do pobliskiego Lasku Marcelińskiego. Dla pasjonatów spokojnej rekreacji przygotowano zestawy do nordic walking i rowery. Na terenie hotelu znajduje się parking strzeżony na ponad 100 pojazdów.

Na zakończenie oddajemy ponownie głos dyrektorowi hotelu panu Przemysławowi Biechowiakowi:

- Nie będę ponownie zachwalał naszego obiektu, wystarczą rekomendacje samych gości, którzy wracają do nas i organizują imprezy zarówno prywatne, jak i firmowe.

Data publikacji: 14.08.2019

Nasi partnerzy